Вступ

Квест у перекладі з англійської мови означає "цілеспрямований пошук". При вивченні математики за допомогою веб-квесту можна  створювати проблемне навчання з елементами рольової гри, для виконання якої використовуються інтернет-ресурси. Вивчаючи тему "Послідовність. Арифметична та геометрична прогресії",  технології впровадження квесту дають можливість розширити знання учнів та їх кругозір, розвивати пошукову діяльність. Запропонований веб-квест є інтерактивним процесом, в ході якого учні самостійно отримують знання, перетворюючись з пасивних об'єктів навчальної діяльності в її активних суб'єктів.

Правила веб-квесту
1. Для проходження квесту клас ділиться на чотири команди.
2. Кожна команда обирає ту роль, яка ближча їй і більше подобається.
3. У команді повинні бути представники всіх ролей.
4. Виконавши завдання кожної ролі, команда готує спільний звіт виконаної роботи.
5. Завдання веб-квесту виконуються за поданим матеріалом з використанням посилань на джерела в Інтернеті.
6. Після завершення роботи кожна команда отримує бали, опрацювавши сторінку "Критерії оцінювання".

Роботу розпочинаємо з рубрики "Ролі"

Немає коментарів:

Дописати коментар